
Fantàstica casa de luxe unifamiliar a diferents nivells, que obren un ambient incomparable, en una arquitectura inusual que inunda l'habitatge de llum.
Fantàstica casa de luxe unifamiliar a la venda a diferents nivells, ambient incomparable, en una arquitectura inusual que inunda l'habitatge de llum.
Situada en zona residencial, a prop de el centre de la població de Cabrils. Amb unes fantàstiques vistes al mar.
470 m2 construïts l'any 1972, sobre una parcel·la de 1670 m2 a pocs metres de parc natural de litoral, un lloc molt tranquil a 30 km de Barcelona, on podrà passejar en un entorn saludable i immillorable amb vistes a la mar.
A l'entrar en aquesta casa de luxe, un bonic rebedor ens permet accedir a diferents estances distribuïdes a diferents nivells, entre elles, un gran saló amb grans finestrals i amb sortida a un còmode porxo cobert, amb barbacoa, on podrà esmorzar, dinar o sopar amb amics i família, a més d'un preciós jardí amb infinitat de flors, grans arbres i diferent vegetació.
Un mateix sostre alberga estades a diferents nivells, entre les quals trobem un saló alternatiu al principal, més privat amb llar de foc i un preciós menjador pel qual podem accedir a una àmplia, lluminosa i pràctica cuina amb safareig independent, més un bany de cortesia. En el mateix nivell se situa una habitació de servei amb bany complet. El disseny de l'habitatge proporciona molta llum en cada àrea de la mateixa.
A la zona de nit ens trobem amb tres habitacions, una d'elles la suite principal i un bany complet que dona servei a les altres dues. Totes les estances disposen d'impressionants vistes a la mar, amplis armaris encastats, aire condicionat i finestrals que proporcionen molta llum. Tenim també un bonic estudi amb espectaculars vistes.
Des de la casa s'accedeix a un celler, a una sala-taller i un dels garatges amb capacitat per a dos cotxes.
A la zona exterior de la casa ens trobem amb un espectacular jardí, amb precioses plantes exòtiques i mediterrànies, una piscina amb zona de vestuari i bany.
La casa té entrada per dos carrers, a l'entrada secundària tenim un altre garatge amb capacitat també per a dos cotxes.
Extres: Alarma, A.C, calefacció de Gas Natural, fantàstic jardí amb piscina, reixes a la planta inferior, piscina, zona de barbacoa, calefacció, porta blindada a l'entrada i en totes les habitacions.
Ens ha encantat: Les espectaculars vistes a la mar, la tranquil·litat i el silenci, la gran lluminositat, els espais oberts, el joc de diferents nivells de les estades i la gran sensibilitat en termes d'arquitectura que fa d'aquest habitatge una peça veritablement única.